Wycieczka zimowa na Grześ

W niedziele 11 marca wyruszyliśmy na kolejną wyprawę górską tym razem na naszym szlaku stanął Grześ 1653m n.p.m. Około 6 rano wyjechaliśmy z  Jordanowa w stronę Chochołowa do którego dotarliśmy około 7 rano.

Wyruszyliśmy Doliną Chochołowską 20 osobową grupą prowadzoną prze naszego przewodnika pana Andrzeja Bulande. Pierwszy dłuższy (ok. 30 minut) przystanek mieliśmy w schronisku na końcu Doliny Chochołowskiej około 9 rano, gdzie zjedliśmy śniadanko.

Pogoda nie była sprzyjająca widokom ponieważ prószył śnieg, a od czasu do czasu silniejsze podmuchy wiatru dawały o sobie znać. Niestety warunki jakie panowały podczas podejścia na Grzesia oraz na samym szczycie, który zdobyliśmy o 11.20  nie pozwoliły na kontynuowanie wyprawy na Rakoń. Gwałtowne i mocne podmuchy wiatru, oraz gęsta mgła z sypiącym śniegiem nie pozwoliły iść dalej. Zrobiliśmy więc pamiątkowe fotki na szczycie Grzesia i  podjedliśmy grupową decyzje o powrocie do Doliny Chochołowskiej, do której dotarliśmy około godz. 12:20. Po dłuższym odpoczynku w schronisku wyruszyliśmy w drogę powrotną  do autobusu, a do Jordanowa dotarliśmy około 16.00.